Kontakt

REGULAMIN korzystania z Portalu Klienta „My PreZero”

§1 Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania z Portalu (dalej: „Portal”), prowadzonego przez PreZero Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Rudzie Śląskiej, ul. Kokotek 33, 41-700 Ruda Śląska, legitymująca się numerem NIP 796-24-16-931, REGON 672031224, KRS 0000018944, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy, o kapitale zakładowym 10 000 000 PLN (dalej: „Spółka”).

2. Portal jest przeznaczony dla klientów Spółki lub Spółek z Grupy PreZero (dalej: „Klienci”), umożliwiając im elektroniczny dostęp do usług związanych z odbiorem i zagospodarowaniem odpadów.

3. Korzystanie z Portalu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.

4. Administrator udostępnia każdemu Użytkownikowi nieodpłatnie Regulamin, w sposób umożliwiający jego pobranie, utrwalenie lub wydrukowanie.

5. Portal działa w oparciu o technologię plików „cookies”. Zasady wykorzystywania plików „cookies” przez Administratora są zawarte w Polityce prywatności.

6. Kontakt ze Spółką można uzyskać poprzez Biuro Obsługi Klienta (dalej: „BOK”) korzystając z adresu poczty elektronicznej: myprezero.pl@myprezero.com lub bezpośrednio ze swoim opiekunem handlowym, od poniedziałku do piątku, w godzinach: 08:00 – 16:00.

§2 Definicje

1. BOK - to zestaw zasobów służących do bezpośredniej komunikacji między Spółką a Klientem

2. Dane logowania – unikalne dane umożliwiające dostęp do Portalu (login i hasło).

3. Klient – podmiot, który ma zawartą umowę ze Spółką lub Spółką z Grupy PreZero i posiadający konto w Portalu.

4. Polityka Prywatności – dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych oraz RODO.

5. Portal – system internetowy umożliwiający Klientom dostęp do usług Spółki pod nazwą „MyPreZero”.

6. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku

7. Spółka lub Administrator – PreZero Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Rudzie Śląskiej, ul. Kokotek 33, 41-700 Ruda Śląska, legitymująca się numerem NIP 796-24-16-931, REGON 672031224, KRS 0000018944, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy, o kapitale zakładowym 10 000 000 PLN.

8. Spółka z Grupy PreZero – każda spółka należąca do Grupy spółek PreZero, z którą Klient ma podpisaną umowę, a których lista znajduje się pod adresem: https://prezero.pl/oddzialy/

9. Usługi – usługi świadczone nieodpłatnie przez Spółkę za pośrednictwem Portalu, w tym m.in. zarządzanie odbiorami odpadów, podgląd harmonogramów i faktur VAT, zlecanie dodatkowych odbiorów oraz raporty porealizacyjne (ilości odebranych odpadów).

§3 Rejestracja i dostęp do Portalu

1. Korzystanie z Portalu jest dobrowolne oraz bezpłatne. Nie dotyczy to świadczonych przez Spółkę usług odpłatnych, skonkretyzowanych w indywidualnej umowie (lub innych dokumentach) uzgodnionej między Spółką z Grupy PreZero, a Klientem.

2. Korzystanie z Portalu wymaga rejestracji konta Klienta i akceptacji Regulaminu.

3. Rejestracja odbywa się poprzez kontakt z BOK.

4. Po weryfikacji danych Spółka przyznaje Klientowi dostęp do Portalu i przesyła dane logowania. Klient otrzyma od Spółki e-mail z likiem umożliwiającym ustawienie hasła w Portalu.

5. Klient zobowiązany jest do zachowania poufności danych logowania.

§4 Zakres usług dostępnych w Portalu

1. Za pośrednictwem Portalu Klient ma możliwość:

a) zarządzania swoimi odbiorami odpadów,

b) zlecania dodatkowych odbiorów odpadów w zakresie umowy zawartej ze Spółką;

c) przeglądania harmonogramu odbiorów,

d) dostępu do faktur i dokumentacji (raportów porealizacyjnych),

e) monitorowania historii współpracy,

f) składania zapytań.

2. Spółka zastrzega sobie prawo do modyfikacji zakresu dostępnych usług.

3. Zlecenie dodatkowego odbioru odpadów odbywa się w ten sposób, że zamawiający logując na swoje konto wybiera rodzaj pojemnika i odpadu i zakłada nowe zgłoszenie. Zamówienie dodatkowego odbioru wymaga zalogowania się na konto Klienta, wybrania usługi z dostępnych na platformie i przesłania jej zgodnie z procesem zamawiania usług na platformie.

§5 Zasady korzystania z Portalu

1. Klient zobowiązuje się do korzystania z Portalu zgodnie z przepisami prawa i Regulaminem.

2. Zabronione jest udostępnianie konta osobom trzecim oraz podejmowanie działań mogących naruszać bezpieczeństwo Portalu.

3. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych, aktualnych i kompletnych danych.

4. Spółka może zawiesić lub zablokować dostęp do Portalu w przypadku naruszenia Regulaminu przez Klienta.

5. Klient nie ma możliwości samodzielnego usunięcia bądź zmiany danych z Portalu. Aby zmienić dane / usunąć konto wraz z danymi z Portalu, Klient zwraca się do BOK z odpowiednią prośbą.

6. Kontakt ze Spółką odpowiedzialną za realizację zamówienia jest możliwy poprzez bezpośrednią komunikację z dedykowanym opiekunem handlowym przypisanym do danego Klienta.

§ 5a Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z Serwisem

1. Techniczne warunki korzystania z Portalu, mają znaczenie dla jego prawidłowego funkcjonowania.

2. Korzystanie z Portalu możliwe jest dla Klienta, który:

a) korzysta z komputera z dostępem do Internetu,

b) posiada konto poczty elektronicznej,

c) ustawił hasło do logowania w Portalu,

d) korzysta z jednej z następujących przeglądarek internetowych akceptujących pliki cookies: Internet Explorer w wersjach 11.0 i wyższych lub Opera w wersjach 49.0 i wyższych lub Firefox w wersjach 57.0 i wyższych lub Google Chrome w wersji 60.0 i wyższych lub Safari w wersji 11.0 lub wyższy.

§6 Ochrona danych osobowych

1. Spółka przetwarza dane osobowe Klienta zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym RODO.

2. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej w Portalu.

3. Klient może w każdej chwili zakończyć korzystanie z Portalu i żądać usunięcia jego danych kierując odpowiednią prośbę do BOK.

§7 Odpowiedzialność

1. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w działaniu Portalu spowodowane siłą wyższą, awariami technicznymi lub działaniami osób trzecich.

2. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za działania podejmowane w ramach swojego konta.

3. W przypadku przerwy technicznej można kontaktować się bezpośrednio z opiekunem handlowym przydzielonym do danego Klienta.

§8 Reklamacje

1. Klient ma prawo zgłaszać reklamacje dotyczące funkcjonowania Portalu drogą elektroniczną na adres e-mail myprezero.pl@myprezero.com.

2. Reklamacje będą rozpatrywane przez Spółkę niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia reklamacji.

3. W sytuacji, gdy zgłoszenie reklamacyjne nie zawiera danych umożliwiających kontakt z Klientem, Spółka jest uprawniona do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia.

§9 Zmiany Regulaminu

1. Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.

2. Klient zostanie poinformowany o zmianach poprzez Portal lub e-mail.

3. Dalsze korzystanie z Portalu po wprowadzeniu zmian oznacza ich akceptację.

§10 Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.

2. Wszelkie spory wynikające z korzystania z Portalu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Spółki.

3. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji w Portalu.