REGULAMIN korzystania z Portalu Klienta „My PreZero”
§1 Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania z Portalu (dalej: „Portal”), prowadzonego przez PreZero Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Rudzie Śląskiej, ul. Kokotek 33, 41-700 Ruda Śląska, legitymująca się numerem NIP 796-24-16-931, REGON 672031224, KRS 0000018944, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy, o kapitale zakładowym 10 000 000 PLN (dalej: „Spółka”).
2. Portal jest przeznaczony dla klientów Spółki lub Spółek z Grupy PreZero (dalej: „Klienci”), umożliwiając im elektroniczny dostęp do usług związanych z odbiorem i zagospodarowaniem odpadów.
3. Korzystanie z Portalu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
4. Administrator udostępnia każdemu Użytkownikowi nieodpłatnie Regulamin, w sposób umożliwiający jego pobranie, utrwalenie lub wydrukowanie.
5. Portal działa w oparciu o technologię plików „cookies”. Zasady wykorzystywania plików „cookies” przez Administratora są zawarte w Polityce prywatności.
6. Kontakt ze Spółką można uzyskać poprzez Biuro Obsługi Klienta (dalej: „BOK”) korzystając z adresu poczty elektronicznej: myprezero.pl@myprezero.com lub bezpośrednio ze swoim opiekunem handlowym, od poniedziałku do piątku, w godzinach: 08:00 – 16:00.
§2 Definicje
1. BOK - to zestaw zasobów służących do bezpośredniej komunikacji między Spółką a Klientem
2. Dane logowania – unikalne dane umożliwiające dostęp do Portalu (login i hasło).
3. Klient – podmiot, który ma zawartą umowę ze Spółką lub Spółką z Grupy PreZero i posiadający konto w Portalu.
4. Polityka Prywatności – dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych oraz RODO.
5. Portal – system internetowy umożliwiający Klientom dostęp do usług Spółki pod nazwą „MyPreZero”.
6. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
7. Spółka lub Administrator – PreZero Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Rudzie Śląskiej, ul. Kokotek 33, 41-700 Ruda Śląska, legitymująca się numerem NIP 796-24-16-931, REGON 672031224, KRS 0000018944, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy, o kapitale zakładowym 10 000 000 PLN.
8. Spółka z Grupy PreZero – każda spółka należąca do Grupy spółek PreZero, z którą Klient ma podpisaną umowę, a których lista znajduje się pod adresem: https://prezero.pl/oddzialy/
9. Usługi – usługi świadczone nieodpłatnie przez Spółkę za pośrednictwem Portalu, w tym m.in. zarządzanie odbiorami odpadów, podgląd harmonogramów i faktur VAT, zlecanie dodatkowych odbiorów oraz raporty porealizacyjne (ilości odebranych odpadów).
§3 Rejestracja i dostęp do Portalu
1. Korzystanie z Portalu jest dobrowolne oraz bezpłatne. Nie dotyczy to świadczonych przez Spółkę usług odpłatnych, skonkretyzowanych w indywidualnej umowie (lub innych dokumentach) uzgodnionej między Spółką z Grupy PreZero, a Klientem.
2. Korzystanie z Portalu wymaga rejestracji konta Klienta i akceptacji Regulaminu.
3. Rejestracja odbywa się poprzez kontakt z BOK.
4. Po weryfikacji danych Spółka przyznaje Klientowi dostęp do Portalu i przesyła dane logowania. Klient otrzyma od Spółki e-mail z likiem umożliwiającym ustawienie hasła w Portalu.
5. Klient zobowiązany jest do zachowania poufności danych logowania.
§4 Zakres usług dostępnych w Portalu
1. Za pośrednictwem Portalu Klient ma możliwość:
a) zarządzania swoimi odbiorami odpadów,
b) zlecania dodatkowych odbiorów odpadów w zakresie umowy zawartej ze Spółką;
c) przeglądania harmonogramu odbiorów,
d) dostępu do faktur i dokumentacji (raportów porealizacyjnych),
e) monitorowania historii współpracy,
f) składania zapytań.
2. Spółka zastrzega sobie prawo do modyfikacji zakresu dostępnych usług.
3. Zlecenie dodatkowego odbioru odpadów odbywa się w ten sposób, że zamawiający logując na swoje konto wybiera rodzaj pojemnika i odpadu i zakłada nowe zgłoszenie. Zamówienie dodatkowego odbioru wymaga zalogowania się na konto Klienta, wybrania usługi z dostępnych na platformie i przesłania jej zgodnie z procesem zamawiania usług na platformie.
§5 Zasady korzystania z Portalu
1. Klient zobowiązuje się do korzystania z Portalu zgodnie z przepisami prawa i Regulaminem.
2. Zabronione jest udostępnianie konta osobom trzecim oraz podejmowanie działań mogących naruszać bezpieczeństwo Portalu.
3. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych, aktualnych i kompletnych danych.
4. Spółka może zawiesić lub zablokować dostęp do Portalu w przypadku naruszenia Regulaminu przez Klienta.
5. Klient nie ma możliwości samodzielnego usunięcia bądź zmiany danych z Portalu. Aby zmienić dane / usunąć konto wraz z danymi z Portalu, Klient zwraca się do BOK z odpowiednią prośbą.
6. Kontakt ze Spółką odpowiedzialną za realizację zamówienia jest możliwy poprzez bezpośrednią komunikację z dedykowanym opiekunem handlowym przypisanym do danego Klienta.
§ 5a Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z Serwisem
1. Techniczne warunki korzystania z Portalu, mają znaczenie dla jego prawidłowego funkcjonowania.
2. Korzystanie z Portalu możliwe jest dla Klienta, który:
a) korzysta z komputera z dostępem do Internetu,
b) posiada konto poczty elektronicznej,
c) ustawił hasło do logowania w Portalu,
d) korzysta z jednej z następujących przeglądarek internetowych akceptujących pliki cookies: Internet Explorer w wersjach 11.0 i wyższych lub Opera w wersjach 49.0 i wyższych lub Firefox w wersjach 57.0 i wyższych lub Google Chrome w wersji 60.0 i wyższych lub Safari w wersji 11.0 lub wyższy.
§6 Ochrona danych osobowych
1. Spółka przetwarza dane osobowe Klienta zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym RODO.
2. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej w Portalu.
3. Klient może w każdej chwili zakończyć korzystanie z Portalu i żądać usunięcia jego danych kierując odpowiednią prośbę do BOK.
§7 Odpowiedzialność
1. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w działaniu Portalu spowodowane siłą wyższą, awariami technicznymi lub działaniami osób trzecich.
2. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za działania podejmowane w ramach swojego konta.
3. W przypadku przerwy technicznej można kontaktować się bezpośrednio z opiekunem handlowym przydzielonym do danego Klienta.
§8 Reklamacje
1. Klient ma prawo zgłaszać reklamacje dotyczące funkcjonowania Portalu drogą elektroniczną na adres e-mail myprezero.pl@myprezero.com.
2. Reklamacje będą rozpatrywane przez Spółkę niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia reklamacji.
3. W sytuacji, gdy zgłoszenie reklamacyjne nie zawiera danych umożliwiających kontakt z Klientem, Spółka jest uprawniona do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia.
§9 Zmiany Regulaminu
1. Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
2. Klient zostanie poinformowany o zmianach poprzez Portal lub e-mail.
3. Dalsze korzystanie z Portalu po wprowadzeniu zmian oznacza ich akceptację.
§10 Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
2. Wszelkie spory wynikające z korzystania z Portalu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Spółki.
3. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji w Portalu.